همه چیز درباره ی قرص های لاغری | لاغری سریع

دوشنبه 18 شهريور 1398
0:07
مهدی

افرادی که از چاقی رنج می برند و می خواهند سریع وزن کم کنند و از شر چربی های اضافه خلاص شوند معمولا از قرص های لاغری موجود در بازار استفاده می کنند در این مقاله می خواهیم با این قرص ها بیشتر آشنا شده و از مزایا و معایب آن ها برای شما سخن بگوییم با ما همراه باشید .

برای دستیابی به اندامی متناسب با کلینیک رسپینا تماس بگیرید .

تولید کنندگان این قرص ها ادعا می کنند که این روش می تواند نتایج قابل توجهی داشته باشد و افراد با مصرف این قرص ها می تواند وزن زیادی کم کند آن هم در زمان کوتاه در ابتدا بهتر است بدانیم قرص های لاغری چه هستند ؟

قرص های لاغری چه هستند ؟

براساس تحقیقات سال 2017 از هر 4 فرد 3 فرد چربی اضافی دارند برخی از کسانی که اضافه وزن دارند به سراغ قرص ها و مکمل هایی می روند که کاهش وزن را به سادگی خوردن یک قرص می دانند قرص ها ادعا می کنند که متابولیسم را افزایش می دهند و احساس سیری را بالا می برند و یا جلوی اشتها را می گیرند .این قرص ها شامل مواد مختلفی است که مجموع آن ها باعث کاهش وزن می شود در عین حال روش کاهش وزن در قرص های مختلف متفاوت است.

عوارض جانبی :

بسیاری از این قرص ها با نام مکمل های غذایی فاقد استانداردهای دارویی هستند بسیاری از قرص ها صرفا با عنوان مکمل غذایی قبل از اثبات تاثیر و ایمنی روانه ی بازار می شوند برخی از این خطرات و عوارض عبارتند از :

  • افزایش ضربان قلب
  • افزایش فشار خون
  • بی خوابی
  • عصبانیت
  • سردرد
  • سرگیجه
  • ضعف
  • تغییرات در چشایی یا طعم مزه ی فلزی در دهان
  • دهان خشک
  • بی حسی پوست
  • تهوع
  • درد شکمی
  • اسهال و دیگر مسائل گوارشی
  • مشکلات کبدی

این علائم در هر فرد فرق می کند و چون این قرص ها برای مدت زمانی کوتاه درنظر گرفته شده است افزایش مدت استفاده اثرات جانبی دیگری را به دنبال خواهد داشت قبل از مصرف حتما دستور مصرف را با دقت بخوانید .

قرص های لاغری برای چه کسانی مناسب است ؟

افرادی که دارای شاخص بدنی 30 هستند و آن هایی که سالامتی شان به دلیل افزایش وزن در معرض خطر است مثلا دچار دیابت یا افزایش فشار خون شده اند بهتر است از این قرص ها استفاده کنند واقعیت این است که این قرص ها را باید به همراه یک رژیم سالم و تمرین ورزشی منظم مصرف کرد تا تاثیرگذار باشد . اگر از قرص لاغری همزمان با داروهایی دیگر استفاده می کنید حتما با پزشک مشورت کنید و باید بدانید که متوسط کاهش وزن با این قرص ها 5تا 10 دصد وزن یک فرد خواهد بود که با تغییر رژیم غذایی و ورزش حاصل شده و همین مقدار تاثیر قابل توجهی بر روی کاهش فشار خون و میزان گلوکز خواهد داشت .

آیا باید از این قرص ها استفاده کنیم ؟

همیشه باید حواستان به محصولاتی که وعده ی لاغری سریع و آسان می دهند باشید مخصوصا داروهایی که به نسخه ی پزشک نیازی ندارند سازمان غذایی آمریکا بیشتر این محصولات را خطرناک و بی فایده اعلام می کند حتی دربرخی از این داروها مواد مخدر هم پیدا شده است که عوارض بسیار جدی بر بدن خواهند داشت .

آشنایی با برخی قرص های لاغری و مزایا و معایب آن ها :

قرص لاغری فلوفیت :

این قرص مکملی است که به دلیل وجود 1000 میلی گرم CLA ادعا می کند که وزن و چربی را کاهش می دهد در حالی که این ماده روی حیوانات تاثیر بیشتری دارد مصرف این قرص حتی در کنار ورزش هم نمی تواند تاثیری در کاهش وزن داشته باشد و نه تنها کمکی نمی کند بلکه عوارض جبران ناپذیری را برای بدن به وجود می اورد یکی از مهم ترین آن ها افزایش التهاب در بدن و آسیب به کبد است .

قرص لاغری تن لس :

این قرص که شامل ترکیبات گیاهی شامل زیره سیاه و کرفس چای سبز و زنیان است به کاهش وزن کمک می کند این کپسول سوخت و ساز بدن را افزایش می دهدو سبب کاهش جذب کالری در بدن خصوصا ناحیه شکم و پهلو می شود در صورت استفاده ی درست از این قرص عوارضی برای بدن نخواهد داشت ولی بیشتر از 3 ماه از این کپسول نباید استفاده کنید .

قرص لاغری ارلیستات یا زنیکال:

ارلیستات دارویی است که تحت نام ونوستات به فروش می رسد این دارو با جذب چربی های مواد خوراکی مقدار کالری دریافتی را کاهش می دهدو منجر به کاهش وزن می شود مصرف طولانی مدت این قرص مانع جذب ویتامین های محلول در چربی از قبیل ویتامین دی و ای و کا و برخی ار داروها می شود مصرف این قرص بیشتراز 24 ماه توصیه نمی شود بهتر است با رژیم غذایی و ورزش همراه باشد .

قرص لاغری کافئین :

کافئین موجود به طور طبیعی در قهوه چای سبز و شکلات تلخ وجود دارد وجتی به بسیاری از غذها و نوشیدنی ها اضافه می شود همچنین یک تقویت کننده متابولیسم است که سوخت و ساز بدن را 3 تا 11 درصد افزایش می دهد برخی پژوهش ها ادعا دارند که سبب کاهش وزن می شود کافئین کیفیت خواب را کاهش می دهد و سبب بروز علائمی چون اضطراب و حالت تهوع و اسهال می شود از آنجایی که خواب کافی با کاهش وزن ارتباط دارد پس ادعای این پزوهش درست نیست و این قرص تاثیری در کاهش وزن نخواهد داشت .

قرص لاغری موراتیم :

این قرص ترکیبی از دو عصاره ی گیاهی است که سوخت و ساز سلول های چربی را تغییر می دهد و مقدار چربی که از خون دریافت می شود را کاهش می دهد و کمک می کند که چربی ذخیره شده را بسوزاند بررسی ها نشان می دهد با مصرف این قرص میزان قند خون کلسترول و تری گلسیرید کاهش می یابد تا کنون عوارضی هم گزارش نشده است .

همانطور که با چند نمونه از قرص های لاغری آشنایتان کردیم متوجه شدید که این قرص ها به تنهایی تاثیر چندانی نخواهند داشت و بعضی از آن ها هم نه تنها مفید نیستند بلکه دارای عوارض بسیار شدید برای بدن هستند اگر قصد انتخاب این قرص ها را دارید حتما با مشورت پزشک این کار را انجام دهید .

برای رسیدن به تناسب اندام و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رژیم لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]