کاهش وزن با محدودیت مصرف کالری | لاغری سریع قسمت دوم

دوشنبه 18 شهريور 1398
15:52
مهدی

در مقاله قبل که محدودیت کالری را در دستور کار خود قرار داده بودیم و اینکه می توانیم با این روش ساده به راحتی وزن کم کنیم و از غذا خوردن لذت ببریم تا آخر این مقاله همراه تیم حرفه ای کلینیک رسپینا باشید.

ایا پرهیز از غذا برای شما هم مناسب است؟

رژیمهای پرهیزی برای تمام کسانی که هدفشان بهره مندی از زندگی طولانی تر، سالم تر و شاداب تر است، مناسب خواهد بود. باوجوداین، شاید هنوز هم ابهاماتی برای تصمیم گیری نهایی در مورد اجرای چنین رژیم هایی در ذهن تان باقی مانده باشد. در ادامه به چند پرسش و پاسخ متداول که می تواند در این انتخاب مهم کمکتان کند، می پردازیم:

✓ چقدر در مدیریت گرسنگی موفق هستید؟ وقتی غذا نخورید گرسنه میشوید. متأسفانه این امر اجتناب ناپذیر است. آنچه پیروزی شما را در میدان نبرد با گرسنگی تضمین می کند، توانایی مدیریت گرسنگی و پذیرش آن است. حال اگر نتوانید گرسنگی را تحمل کنید (که موضوعی نیازمند پیگیری است)، به کمک روش پرهیز از غذا از آن آگاه شده، راه حلی برای مشکل خود خواهید یافت. با پرهیز از غذا می آموزید که چگونه گرسنگی را کنترل کنید. در فصل ۱۴ با ده راه سریع برای مقابله با گرسنگی در طول دوران پرهیز از غذا آشنا می شوید.

✓ آیا حداقل تا سه ماه به رژیم پرهیزی تان پایبند می مانید؟ هیچ روشی اثر فوری ندارد. چنانچه شما هم انگیزهی لازم برای سه ماه متوالی، پایبندی منظم به رژیم پرهیزی را نداشته باشید، موفقیتی در این راه کسب نخواهید کرد. باید بدانید که در پایان سه ماه نیز نباید رژیمتان را رها کنید چون پرهیز از غذا تغییری دائمی در شیوه ی زندگی شماست و سه ماه نخست پرهیز، در حقیقت آزمونی با هدف ارزیابی آمادگی برای اجرای روش پرهیز است که امیدواریم جایی در شیوهی زندگی تان بیابد.

✓ أيا تمرکز کافی برای دستیابی به ذهنیت صحیح را دارید؟ پرهیز از غذا مستلزم دارابودن سطح معینی از قدرت ذهن و شکیبایی است. غذانخوردن هم مانند ورزش، نوعی محرک تنش زای قابل تحمل برای بدن است که برای حفظ مطلوب ترین شرایط سلامتی بدن مفید خواهد بود. پس، برنامه ی پرهیز از غذا را با تصور قدم نهادن در سفری لذت بخش آغاز کنید. البته چنین لذتی را که ممکن است گاهی در آن مبالغه هم بشود، فقط با یک سفر لذت بخش واقعی میتوانید تجربه کنید. برای موفقیت در پرهیز از غذا قبل از هر چیز باید آمادگی کامل برای مبارزه را داشته باشید. حالا اگر مبارزه جویی چندان هم به مذاقتان خوش نمی آید، پرهیز از غذا نیز مناسب نخواهد بود.

✓رژیم غذایی تان چگونه است؟ پرهیز از غذا، راه نجات شما از یک رژیم غذایی ناسالم نخواهد بود. قبل از آغاز پرهیز، حتما نظمی به رژیم غذایی فعلی خود بدهید. برای کسب حداکثر فایده از رژیم های پرهیزی، مصرف مواد غذایی سالم در دوره ی غیر پرهیز الزامی است. پیشنهاد ما استفاده از رژیم غذایی پالئو است که مشابه رژیم غذایی نیاکان انسان و عمدتا شامل گوشت، غذاهای دریایی، مغزها، سبزیجات و میوه ها و حذف قند، آرد و غلات می شود. به منظور آشنایی بیشتر با رژیم غذایی پالئو، با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

✓ نظرتان دربارهی ورزش چیست؟ برای کسب بهترین نتیجه از رژیم پرهیزی، گنجاندن برخی تمرینات ورزشی در شیوه ی زندگی تان ضروری خواهد بود. البته بدون ورزش هم می توانید از غذا پرهیز کنید، اما از مزایای جسمی و روانی آن به طور کامل بهره مند نخواهید شد. پرهیز از غذا و ورزش، مکمل آثار یکدیگرند. در فصل ۱۲، چند نمونه از ورزش هایی که می توانند آغازی برای ترکیب ورزش و رژیم پرهیز از غذایتان باشند، آمده است. جهت راهنماییهای بیشتر در مورد تمرینات ورزشی مناسب و کسب بهترین نتیجه با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

✓شیوه ی زندگی تان چگونه است؟ پرهیز از غذا، نتایجی باورنکردنی، مانند بهبود مشکلات سلامتی، تقویت سیستم ایمنی بدن، سوزاندن چربی بدن و افزایش کارایی را به دنبال دارد؛ اما بیشترین تأثیر آن در صورت ترکیب با دیگر عادات سالم حاصل خواهد شد. به همین دلیل توصیه ی ما قبل از آغاز رژیم پرهیزی، گنجاندن بعضی عادات سالم مثل ورزش کردن در شیوه ی زندگی فعلی تان است، زیرا رژیمهای پرهیزی نقش بسزایی در افزایش آثار مثبت ورزش دارند. به منظور اطلاعات بیشتر دربارهی ورزش و دیگر عادات سالم مهم در شیوه ی زندگی

✓ آیا از حمایت های لازم برخوردارید؟ هنگام شروع فعالیت هایی همچون رژیم غذایی جدید یا ورزش، وجود یک دوست، عضوی از خانواده یا یک همکار، میل و شوق بیشتری را برای ادامه ی جدی و طولانی تر برنامه ها در فرد ایجاد می کند. شما هم قبل از آغاز سفر پرهیزی خود، در پی یافتن همسفری مشتاق و قابل اعتماد باشید. با این کار در راهی صحیح و مطمئن از پیشرفت گام برخواهید داشت.حتی به منظور کسب بیشترین بهره از این حمایت، می توانید یکدیگر را وادار به تهیه ی یادداشت های غذایی روزانه شامل تمام جزئیات مربوط به دورهی پرهیز و مواد غذایی مصرف شده در طول هفته کنید. فصل ۳ به بحث درباره چگونگی اعتماد به این سیستم حمایتی می پردازد.

هر آنچه با نظم و دقت ارزیابی شود با موفقیت نیز مدیریت خواهد شد. یادداشتهای روزانه، حتی در صورت بی بهره بردن از سیستم حمایتی، شما را به تفکر دوباره قبل از خوردن غذا و شاید در بسیاری مواقع اجتناب از انتخاب ماده ی غذایی ناسالم وادار می کند. حال اگر ثبت جزئیات کامل تمام مواد غذایی مصرفی تان در طول هفته مشکل و خسته کننده است، پیش از خوردن غذا، عکس یادداشت خود را روی صفحه ی نمایش تلفن همراهتان بیندازید. این کار باعث میشود قبل از گذاشتن هله هوله در دهان تان دوباره به فکر فرو روید.

برای داشتن بهترین برنامه ورزشی و برنامه غذایی با متخصصان ما تماس بگیرید.


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رژیم لاغری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]